
@yaremanaمن هم منتظرم.خدا منتظر است،ملایک منتظرند،و خدا مرا جزو منتظران قرار دهد...برای آمدن حضرتباید زمینه فراهم باشد.نوجوانان و جوانان زیادی هستند که منتظرند کسی با محبت و مدارامفاهیم دینیو محبت حضرت رابه آنها بیاموزدمثل شهید نیری:به خاطر شیطنت شاگردانش محکوم میشد.درست در همان زمان که احمد آقا از مسائل معنوی می گفت ، برخی از بچه ها به فکر شیطنت های دوران بچگی خودشان بودند.xa0می رفتند مهر های مسجد را می گذاشتند روی بخاری!یا اینکه به یاد دارم برخی بچه ها با خودشان ترقه می آوردند، وقتی حواس خادم ...
ادامه مطلب