@yaremanaمن هم منتظرم.خدا منتظر است،ملایک منتظرند،و خدا مرا جزو منتظران قرار دهد...برای آمدن حضرتباید زمینه فراهم باشد.نوجوانان و جوانان زیادی هستند که منتظرند کسی با محبت و مدارامفاهیم دینیو محبت حضرت رابه آنها بیاموزدمثل شهید نیری:به خاطر شیطنت شاگردانش محکوم میشد.درست در همان زمان که احمد آقا از مسائل معنوی می گفت ، برخی از بچه ها به فکر شیطنت های دوران بچگی خودشان بودند. می رفتند مهر های مسجد را می گذاشتند روی بخاری!یا اینکه به یاد دارم برخی بچه ها با خودشان ترقه می آوردند، وقتی حواس خادم پرت بود ، می انداختند توی بخاری و سریع می رفتند بیرون !خدا می داند بعد از هر شیطنت بچه ها ، چقدر موج حملات کلامی اهل مسجد به سمت احمد آقا زیاد می شد. شاید هیچ چیز در مسجد سخت تر از این نبود که در جلسات بسیج و امنای مسجد ، احمد آقا را به خاطر شیطنت شاگردانش محکوم می کردند. اما او با لبخندی بر لب همه این تلخ کامی ها را به جان می خرید...ثمره ی زحمات او حالا مشخص می شود.آنها هنوز هم در مسیری که احمد آقا برایشان هموار کرد قدم بر می دارند.به قول یکی از شاگردان ایشان : زحمتی که احمد آقا برای ما کشید ، اگ و آنکه دیرتر آمد (قسمت قسمت هفدهم)...
ادامه مطلبما را در سایت و آنکه دیرتر آمد (قسمت قسمت هفدهم) دنبال میکنید
برچسب: عارفانه,عارفانه ترین جملات,عارفانه عاشقانه,عارفانه اس ام اس,عارفانه شعر,عارفانه جملات,عارفانه جمله,عارفانه کلام,عارفانه متن,عارفانه های غزل, نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 22 آبان 1395 ساعت: 1:27